    Subject: Re: ZABOLAŁO?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 13 Jun 2021 12:30:04 +0200

    W dniu 13.06.2021 o 10:10, _Master_ pisze:
    > A mnie boli że Polakowi mogło przejść przez klawiaturę "województwo
    > polskie"
    > Czy Twój ból jest lepszy niż mój? ;-)

    Już się tak nie bulwersuj. Ja jestem z gorszego sortu, niekatolik,
    wykształciuch i na dodatek uznaję że słowo na "k" a kończące się na "a"
    nie jest obraźliwe przepuszczam pieszych na pasach i mimo że zapierdalam
    czasem to nie migam długimi i nie siedzę innym na dupie, nie mam
    pierdolca na punkcie papieża i zamachu smoleńskiego. W sumie to nie
    wiadomo po co takim jak ja obywatelstwo skoro nie są prawdziwymi polakami:P

    A do roli województwa polskiego to kraj spowadziła pisia dyplomacja
    zwycięstwa w stylu 27 do 1. Kiesyś byliśmy lokalnym liderem co objawiało
    się choćby w grupie wyszechradzkiej. Potem jej spotkanuia odbywały się w
    izraelu bez nas. Trzeba być po prostu mistrzem dyplomacji żeby ze
    znaczącego (bo dużego) państwa będącego swego czasu lokalnym liderem
    zderdukowaźć swoją pozycję do "jak mogę weta", co może zrobić każdy
    jeden kraj UE. Czyli rzecz o tym jak zniwelować swoje mocne strony i
    ustawić się na pozycji równej najsłabszemu graczowi...

    --
    Shrek