  • Data: 2020-10-23 17:26:34
    Temat: Re: ZX Spectrum
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Oct 2020 15:40:42 +0200, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Artur Stachura" napisał w wiadomości grup
    in...

    > Wow - byl taki ? Gdzie podlaczany ?
    >
    > A drukarke programy obslugiwaly dobrze, czy tylko najprostsze operacje
    > ?

    Był, zresztą też w Peweksie. Microprint się nazywał. Podłączany do
    złącza I/O i widoczny w systemie jako normalne urządzenie. Nie
    pamiętam, czy były wtedy jakieś programy, które obsługiwały coś
    więcej poza atarowskimi drukarkami. Zadowoliłem się tym, że mogłem
    użyć igłówki Star w trybie znakowym.

    > Tania stacja dyskow tylko FM, a pecet z kolei tylko MFM ... i znow sie
    > nie da.

    Przypominam sobie niejasno, że na PC był program, zmieniający PC-ta w
    emulowaną stację dysków Atari. Trzeba było oczywiście zrobić
    dedykowany interfejs. Był to dodatek chyba do jakiegoś emulatora
    Atari.

    > No chyba, ze praca magisterska, i to jeszcze w trzech egzemplarzach
    >:-)

    No, nie aż tak. Kserokopiarki już wtedy były :-)

    --
    Artur Stachura