  • Data: 2020-10-23 18:09:32
    Temat: Re: ZX Spectrum
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Stachura" napisał w wiadomości grup
    in...
    On Fri, 23 Oct 2020 15:40:42 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Był, zresztą też w Peweksie. Microprint się nazywał. Podłączany do
    >złącza I/O i widoczny w systemie jako normalne urządzenie.

    A pamietasz moze, ile to kosztowalo ?
    Interfejs I/O nie byl znow taki prosty, dzis bym to bez problemow
    zrobil na jakim atmelku, ale wtedy atmelkow jeszcze nie bylo ...

    I tak patrze - tylko jedna wtyczka, stacja dyskow byla przelotowa, ale
    magnetofon nie - trzeba bylo przelaczac :-)

    >Przypominam sobie niejasno, że na PC był program, zmieniający PC-ta w
    >emulowaną stację dysków Atari. Trzeba było oczywiście zrobić
    >dedykowany interfejs.

    A to jest mozliwe, bo na I/O w miare standardowy UART i 19200.

    Ano prawda :-)

    J.