    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakaz wyprzedzania ciężarówek na autostradach.
    Date: Thu, 18 May 2023 23:02:08 +0200

    Dnia Thu, 18 May 2023 20:54:21 +0200, nadir napisał(a):

    > A to, że tirmany nie przestrzegają, to ja wiem, na innych odcinakach też
    > mają to w dupie. Tylko, że tu pole do popisu jest dla naszej Policji i
    > ITD, w Niemczech mają na to systemy/sposoby i jakoś to działa.

    Ale to nie tak, że mają w d...
    Tirman musi z towarem dojechać o odpowiedniej godzinie, inaczej wylatuje z
    kolejki na rozładunek i czasem musi czekać do następnego dnia.
    Niestety, projektując lub mierząc instalacje sieciowe w różnych ikeach,
    leroyach czy auchanach widywałem takie sytuacje.
    A kierowcy dodatkowo dostawali ponoć spore kary od swoich pracodawców za
    spóźnienie.

    Nie jest to takie czarno-białe, jak się na pierwszy rzut oka wydaje.

    Ponadto z innej strony:
    czytałem gdzieś, że budowa trójpasowej jezdni jest niewiele droższa od
    dwupasowej.
    Totalnym natomiast idiotyzmem jest budowa dwupasowej i późniejsze
    poszerzanie do trójpasowej, bo to kosztuje sumarycznie blisko dwa razy
    więcej, niż od razu trzy pasy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam