  • 91. Data: 2022-03-07 13:38:17
    Temat: Re: ,,Żarówka LED"
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-07 o 11:15, SW3 pisze:

    > A niech będzie, że idiotyzmy ale tak się ustaliło i już.
    > Nie róbmy idiotycznych zmian pod wpływem strachu, że Węgry poczują się
    > podległe a Małopolska niepodległa.

    A i tak z Lublina jedzie się na Włodawę bez Cyców.

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2022-03-07 14:21:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Mar 2022 10:30:44 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Przyjmijmy, ze to idiomy.
    > Bo inaczej nie uzasadnisz różnicy pomiędzy "na Łotwę", a "do Estonii".
    > No chyba, że Łotwa była częścią Rzplitej?

    Była. Ale Estonia tez - przynajmniej czesciowo :-)

    J.

  • 93. Data: 2022-03-08 00:35:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.03.2022 o 13:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > Prawdziwi Warszawiacy już nie żyją (1944).
    > A Praga to nie Warszawa ;-).
    > BTW od dziecka w windzie wysiadając na swoim piętrze mówię sąsiadom
    > "dziękuję" i nawet tego nie zauważałem, gdy nagle koledzy z Wrocławia
    > zaczęli się dziwić :-).

    Nie kłam, sądząc że zawsze odpisujesz NAD tekstem cytowanym to musisz
    mieszkać na dachu :]

    Nie odpisuj. Mieszkam poniżej i nie widzę NIGDY tego co jest na dachu :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 94. Data: 2022-03-09 11:07:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to w sumie Chorwacja też była :-).
    Mógłby Jarek wygłosić teleprzemówienie ;-)).

    -----

  • 95. Data: 2022-03-09 13:02:45
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2022-03-07 13:38, RadoslawF wrote:

    > A i tak z Lublina jedzie się na Włodawę bez Cyców.
    a do mnie przez Niemce
    Jabłoń (ten Jabłoń)

    Trzy miejsowości:

    - Nielisz
    - Cyców
    - Celinki

    :-P

  • 96. Data: 2022-03-09 13:07:09
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2022-03-03 23:34, PiteR wrote:
    (ciap)

    > Człowiek z psem to zjeb.

    Wy się (nieładnie)opluwacie, a po drogach
    poruszają się autami furmani, którym
    zabrano konia wraz z jego inteligencją!

    W.

  • 97. Data: 2022-03-09 13:15:19
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.03.2022 o 13:02, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > a do mnie przez Niemce
    > Jabłoń (ten Jabłoń)
    >

    > Trzy miejsowości:
    >
    > - Nielisz
    > - Cyców
    > - Celinki
    >

    > :-P
    Ostrożnie mi-jaj-Ka-lisz :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 98. Data: 2022-03-09 13:34:38
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 9.03.2022 o 13:07, Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Wy się (nieładnie)opluwacie

    No to poradź im, jak się mają opluwać ładnie.
    Sama konstatacja nieładności, porady Wujka
    Dobra Rada nie zastąpi. Ja na Twoim miejscu
    doradziłbym tak:
    https://m.facebook.com/RobakiEksploruja/photos/a.159
    5351177351906/2404887776398238/?type=3&_rdr

  • 99. Data: 2022-03-09 17:18:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Mar 2022 11:02:05 +0100, Collie napisał(a):

    > Kto ma psa,

    Ten ma niedostatek poczucia gatunkowej przynależności.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 100. Data: 2022-03-09 20:45:38
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 9.03.2022 o 17:18, Jacek Maciejewski napisał:

    > Ten ma niedostatek poczucia gatunkowej przynależności.

    Nie, "3 Mar 2022 11:02:05 +0100" Collie *nie* napisał nic,
    co by się zaczynało od słów "Kto ma psa". W czwartek,
    3.03.2022 o 11:02:04 Collie napisał tylko:

> [...]

    Z takim manipulowaniem cytatami przedpiścy, ty nawet
    nie wyglądasz jak chuj złamany - ty jesteś chuj złamany.
    W dodatku brak psa nie jest tego przyczyną, tylko to,
    iż jesteś potomkiem trzeciego z synów Noego, Chama.

    Dodam przy okazji, że prawowierni Żydzi uważają psy za
    zwierzęta nieczyste, co odbija się też na stosunku do
    psów "młodszych braci w wierze", katolików. Nakłada się
    na to dodatkowo chłopski rodowód większości naszego
    społeczeństwa. I jeśli nawet jakiś Jacek Placek wyjdzie
    ze wsi, to wieś z niego nie wyjdzie i dalej będzie pierdolił
    przy lada okazji jaka to głupota trzymać gadzinę, której
    nie można wydoić, lub włożyć do garnka.

    https://www.youtube.com/watch?v=PD0UT-KaLu0