  • Data: 2020-12-31 02:58:31
    Temat: Re: Zawracanie gitary
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-12-30, WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Sam się wymądrzasz i w dodatku jesteś bezczelny.

    Ja mam problem z wymądrzaniem, bo z jednej strony czasami coś się wydaje
    może i głupie i chciałoby się to tak nazwać, a zdugiej strony mam
    świadomość ograniczającej perspektywy (układu w którym się znajduje).
    Tylko gdzie ustanowić granicę? Czy przyjęcie braku uniwersalności
    przestrzeni euklidesowej z faktem, że wielu zaginionych statków nigdy
    nie odnaleziono czyni niegłupim założenie, że część z nich mogła spaść z
    krawędzi? :)

    --
    Marcin