  • Data: 2021-01-03 13:09:49
    Temat: Re: Zawracanie gitary
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 3 January 2021 at 17:36:09 UTC+9, Piotr Wyderski wrote:

    > Swoją drogą, to sie trochę dziwię, że dziś nie rozwiązuje się tego
    > problemu strojeniem aktywnym w czasie rzeczywistym, za pomocą jakiegoś
    > muscle wire. Ale pewnie to już by "nie bylo to samo", tak jak
    > niedoskonały rubin "naturalny" jest fajny, ale znacznie lepszy
    > krystalograficznie "sztuczny" już nie jest fajny. Ech, ludzie...

    Ja uważam że pianina elektroniczne Yamaha już od dawna robi lepsze od fortepianów.
    Wkładasz w futerał z szelkami, zarzucasz na grzbiet i śmigasz metrem grać koncert w
    filharmonii, albo potańcówkę w remizie. Mróz, gorąc duchota- nie jebiot, stroić nie
    trzeba. Po co ludziom fortepian za pierdyliard monet?