-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!news.uzoreto
.com!feeder.usenetexpress.com!tr2.eu1.usenetexpress.com!81.171.65.16.MISMATCH!p
eer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <rsfqbt$pvd$1$opajak@news.chmurka.net>
<5feb849b$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<rsj3do$8tp$1$Adam@news.chmurka.net>
<5fed270e$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<rsrvlp$20dpq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<d...@g...com>
<rst547$227vh$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
<8...@g...com>
<rsvsdm$2nhpr$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<7...@g...com>
<rt2h33$hbm$1$opajak@news.chmurka.net>
<1exto5tx8041a$.1w5ieqp9hrocw$.dlg@40tude.net>
<rt7fd1$a7$1$opajak@news.chmurka.net>
<1hat8hn4f8e3g$.1iqf1dqt185ti$.dlg@40tude.net>
<rtd1op$ufh$1$opajak@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <rtd1op$ufh$1$opajak@news.chmurka.net>
Subject: Re: Zawracanie gitary
Date: Mon, 11 Jan 2021 11:58:53 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 87
Message-ID: <5ffc2f6e$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.120.18
X-Trace: 1610362734 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 536 83.30.120.18:58661
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 5009
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:45166
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:rtd1op$ufh$1$o...@n...chmurka.net...
W dniu 2021-01-07 o 20:20, J.F. pisze:
>> Zobacz np kpt Wrone, ktory z awaria hydrauliki polecial przez ocean
>> ... no dobra, zakladam ze sprawdzil MEL i producent pozwolil.
>To nei była krytyczna awaria. W B767 są chyba 3 systemy hydrauliki.
>Jeśli by awaria stanowiła zagrożenie, to z pewnością kpt. Wrona by
>zgłosił mayday.
>Zrzucanie kilkudziesięciu ton paliwa, żeby wylądować w USA nie było
>tej sytuacji właściwe. Mimo że cały incydent nie był winą pilotów, to
>jednak nie wykazali się inicjatywą. W efekcie kpt. Wrona przestał
>latać.
Swoje lata mial, wiec trudno powiedziec, czy to w efekcie.
Poza tym byli na linii z konsultantami naziemnymi ... i oni tez nie
trafili przyczyny ..
>> Tylko nie bardzo wiadomo:
>> -sami tacy sluzbisci tam pracuja,
>> -kare mu niedawno przywalili za przekroczenie czasu pracy,
>> -nie chcieli zaplacic za nadgodziny ... bo przeciez ich nie ma przy
>> takich limitach,
>> -po prostu PAD nie lubi, a tu taka okazja sie trafila ...
>Po prostu każdy ma świadomość, że przekroczenie może się skończyć
>odebraniem licencji (tak, na kontrolerów też jest więcej chętnych,
>niż miejsc).
>Gdyby cokolwiek się wydarzyło, to ULC + prokurator. Z cała sympatią
>dla PAD i za żadne pieniądze nie zaryzykował bym.
Szczegolnie, jesli PAD podpisal ustawe o czasie pracy i karach :-P
>> Przy czym o ile pamietam dyskusje, to wychodzilo jakos tak, ze po
>> oficjalnym zakonczeniu pracy lotniska teoretycznie kazdy moze sobie
>> przelatywac przez jego teren, i zderzyc sie ze startujacym
>> samolotem,
>> wiec rozeslano NOTAM o wydluzeniu pracy lotniska tuz przed ... i
>> ciekawe jaka mozliwosc zapoznania mialby jakis przygotny pilot
>> awionetki, ktory wystartowal godzine wczesniej ...
>
>> A tu co - pozwolili panu prezydetowi na start.
>Ma transponder? Ma. No to załoga go widzi.
Duzy samolot ma. Mala awionetka moze nie miec.
>> I ciekawe, czy by ich zwolniono, gdyby ktos nie naglosnil sprawy.
>> A naglosnil ... jakby to byl zwykly cywilny lot, to moglby ktos nie
>> nie zauwazyc.
>Raz się zdarzyło, że 2 pilotów po sześcdziesiątce chciało poprowadzić
>samolot z pasażerami do Polski. No i Angole nie pozwolili na start.
>Po prostu 1 pilot musi być młodszy.
Piloci z LOT ?
No no, widac ktos tam sprawdza papiery ...
>> Zakaz moze wynikac z wymogow ubezpieczyciela, ale ... ciekawe - w
>> LOT
>> taki rygor panuje, czy akurat ta dwojka bya do odstrzalu ...
>Ale co za problem dla LOTu, na ich miejsce jest 20 chętnych, którzy
>dostają rozwolnienia na myśl o złamaniu procedur.
A z drugiej strony ... no jakze to tak - Prezydenta nie przywiezc?
A moze jeszcze kiedys ukochanego Prezesa nie przeleciec ?
>> LOT tam w ogole lata?
>> Bo podejrzewam, ze tez by woleli aby pilot wystartowal, niz zeby
>> pasazerow trzeba bylo wypraszac, pieniadze zwracac, hotele
>> zalatwiac
>> ... ale moze sie myle, i taka wysoka w LOT kultura, ze by pilota
>> ukarali za te minute:)
>No widzisz, to jest właśnie ta różnica, dla wojskowego to rozkaz,
>"co? JA nie dam rady?!". Dla cywilnego - pi'ę, na ch' mam sie
>narażać.
Niby tak, ale pamietaj, ze na jego miejsce jest 20 chetnych :-)
Czy tak normalnie jest az tylu, to nie wiem, ale 2019 praca zrobila
sie cenna :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.21 12:09 J.F.
- 11.01.21 17:28 Pawel \"O'Pajak\
- 11.01.21 18:13 J.F.
- 11.01.21 18:25 Jarosław Sokołowski
- 11.01.21 18:48 J.F.
- 11.01.21 22:31 Robert Tomasik
- 13.01.21 05:19 Marcin Debowski
- 13.01.21 05:57 Marcin Debowski
- 13.01.21 11:13 Konrad Anikiel
- 13.01.21 11:29 Konrad Anikiel
- 13.01.21 12:18 Konrad Anikiel
- 13.01.21 17:55 J.F.
- 13.01.21 18:15 J.F.
- 13.01.21 20:41 Konrad Anikiel
- 13.01.21 21:49 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=