  • Data: 2021-11-25 16:04:12
    Temat: Re: Zderzenie czołowe którego nie rozumiem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Nov 2021 12:02:19 +0000, K wrote:

    > Widzisz znaki zwrocone w przeciwna strone,

    Widzisz jakies szare tablice, na ktore nie zwracasz uwagi.
    Szczegolnie, jak ciemno.

    > widzisz znaki poziome na
    > pasie zjazdowym zwrocone w przeciwna strone,

    https://goo.gl/maps/qkXE8od7fnKYUBWs6

    Niewiele tych znakow.

    > ktos o IQ wiekszym niz
    > drewniany klocek by pomyslal szczegolnie, ze jedzie po zlej stronie
    > majac za barierkami/pasem zieleni ruch w tym samym kierunku

    https://goo.gl/maps/Mn19zaoRDfgDKbH29

    4 jedznie, 3 barierki ...

    > i mrugajacyh swiatlami i trabiacych z przeciwka.

    A to owszem, ale moze ich zabraklo, moze przed policja ostrzegaja,
    moze chamy ..

    Jeszcze moze troche by mnie zdziwilo, ze wjezdzam na austostrade od
    lewego pasa ... ale bo to malo dziwnych węzłów.
    Skoro mnie nie zdziwily swiatla, to taki drobiazg mnie zdziwi?

    Ale ale - jednego kierowce mamy omowionego.
    A ten w busie spal, ze nie widzial co sie dzieje?

    A filmujacy nie widzial, ze bedzie zderzenie i warto zahamowac?

    > Nawet jesli ktos sie faktycznie
    > pomylil i wjechal pod prad to nie tnie dalej tylko albo sie zatrzymuje
    > albo probuje w miare bezpiecznie zawrocic. Na tym filmiku to albo jakas
    > kompletna ameba albo ktos chcial albo popelnil samobojstwo.

    Miejmy nadzieje, ze nie jakas nowa moda wsrod mlodziezy ...

    J.