  • Data: 2021-11-25 15:38:25
    Temat: Re: Zderzenie czołowe którego nie rozumiem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 24 Nov 2021 12:21:13 +0100, yabba

    > Nie ma po czym się zorientować. Wystarczy niezauważyć jednego zakazu
    > wjazdu i potem nie widzisz już żadnych znaków.

    No bez kitu, trzeba być oderwanym od rzeczywistości aby nie skumać że obok
    jest równoległa "droga". Jest na "katowickiej" taka sytuacja, że są obok
    siebie dwa kierunki i nagle na 500m się rozdzielają. Za każdym razem,
    ilekroć bym tam nie jechał lewym pasem, to mam odruch "o kuwa, co ja pod
    prąd jadę?". Po prostu trzeba nie mieć głowy aby nie wyłapać że się jedzie
    pod prąd. Podobnie jak jadąć prawidłowo walnąć czołowo widząc samobójcę z
    naprzeciwka (pod warunkiem że nie ma się nikogo przed sobąkto chwilę
    wcześniej ucieknie aby uniknąć kolizji).

    --
    Pozdor
    Myjk