  • Data: 2021-09-04 17:36:30
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/09/2021 17:24, nadir wrote:
    > A ja, i wcześniej inni, podawaliśmy; cena, zasięg, czas ładowania. To
    > też są gówniane argumenty?

    W tym wątku padł tylko głupi argument o pyle z opon i hamulców. Tylko do
    niego się odnoszę.

    Jak człowiek rozsądny widzę wszelkie wady elektryków. Ale te realne.

    Jednak kiedy pojawia się tak głupi, to cieżko nie zestawić go z czymś
    rownie głupim. Taki odruch.

    > A ile produkuje zimą?

    Nie ważne, to co nie zużyłem trzymają w wiadrach w elektrowni, tak mówił
    ważny minister. Nazywają to "magazynowaniem w sieci". Przeciętny suweren
    z dotacją Mój Prąd, mając na dachu koło 6-10kWp ma dostateczną nadwyżkę
    aby cały rok jeździć elektrykiem na ryby i do monopolowego.

    > Czyli w takim razie ujeżdżasz elektryka?

    Nie. Ale jak się trafią w końcu jakies tanie meleksowate złomy do
    skakania po zakupy, to chętnie. Ktośtam pisał że w Francyji rdzewiele
    kilkaset elektryków wynajmowanych na minuty, bo im nie spiął się biznes.
    To niech mi dadzą ze dwa. Se naprawie. Mogę nawet kilka euro, na lawetę,
    dorzucić.

    > Rozumiem, że to obecnie wydumany problem.

    Nie tyle wydumany, co z lekka olany. Moje ileśtam procent miało iśc na
    rozbudowę sieci. A idzie na rozbudowę czegoś innego, jak zwykle i pewnie
    tego, co zwykle.