-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Ziew...
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <sgto7t$b7p$1@news.icm.edu.pl>
<613275c0$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <sgva7m$rff$1@dont-email.me>
<613349a8$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <sgvk4r$mvn$1@dont-email.me>
<61335eb4$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <sgvo8j$hgn$1@dont-email.me>
<6133679b$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <sgvq53$tsm$1@dont-email.me>
<61338829$0$548$65785112@news.neostrada.pl> <sh01ok$g74$1@dont-email.me>
<61338f94$0$540$65785112@news.neostrada.pl> <sh03q3$uss$1@dont-email.me>
<6133c528$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <sh0oc1$a3n$1@dont-email.me>
<6134561d$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <sh1pkl$k0v$1@dont-email.me>
<613473e0$0$558$65785112@news.neostrada.pl> <sh1si9$4vu$1@dont-email.me>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Sun, 5 Sep 2021 10:01:17 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.13.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <sh1si9$4vu$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 78
Message-ID: <6134794d$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1630828877 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 558 83.142.196.21:35465
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4717
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696889
[ ukryj nagłówki ]W dniu 05.09.2021 o 09:45, heby pisze:
> Bzdura. Mój odpoczywa w dzień po kilkanascie godzin pod domem.
Cieszymy się twoim szczęściem, ale jednak generalnie samochody służą do
poruszania się i występuje zjawisko szczytu porannego i popołudniowego.
Między tymi szczytami generalnie te samochody pozostają poza adresem
zamieszkania. Pech chce, że słońce świeci akurat wtedy. Jeśli ktoś w tym
czasie z samochody nie korzysta, to znaczy że niem nie jeżdzi a więc i
nie "tankuje", co znaczy że ładowanie samochodów z PV to statystyczna
mrzonka.
> Wrzucanie wszystkich samochodów jako zapierniczajacych po nascie godzin
> po mieście, jest propagandą. Przejedź się po osiadlach, zobaczysz ile
> ich stoi.
Przejedź się na dowolną większą ulicę i zobacz ile tam ich stoi koło 8
rano (w korku).
> Odwrotnie. Ponieważ z obserwacji większego osiedla domków wynika, że
> samochody stoją głównie *pod* domem w dzień, takie podejście ma sens.
A kiedy jeżdzą? W nocy?
> Bo nie widzisz dynamiki zmian. Prąd w ciągu dnia, zasilający samochód z
> paneli to nie jest bredzenie (3 lata temu bym tak powiedział) tylko
> konkretna możliwość.
Na chuj mi samochód który się ładuje jak go potrzebuję, żebym mógł
jeździć po nocach? Nie każdy jest dostawcą świeżych bułek na rano do sklepu.
> Zawdzięczamy to wybuchowi PV, covidowi i zmianie
> mentalności pracodawców.
Chuja tam zawdzięczamy. Już po koronapierdolcu i korki są jak były
wcześniej.
>>> Innymi słowy, argumenty przeciwników się zdezaukualizowały.
>> NIc się nie zdeazktualizowało - samochód elektryczny w polsce (nie
>> mylić z polskim samochodem elektrycznym) to węglowóz
>
> 3 lata temu tak.
Dalej tak. Sprawdź ile jest paliw kopalnych w "miksie".
> Jak postawią elektrownie jądrową (a postawią za życia moich wnuków) to
> dalej tak bedzie?
Jak powstaną to pogadamy. Obstawiam, że wtedy może się okazać, że już
elektryki nie będą takie cool. Na razie w polsce bardziej obciążają
środowisko niż sprawna spalinka nawet z normą euro V. Nie mówiąc już o
LPG, gdzie z odwłoka wychodzi prawie sama para wodna i CO2 z niewielkimi
domieszkami NOX. I te NOx jest szkodliwe. Należy policzyć jak bardzo i
czy warto się spinać. W sensie ile powodują dodatkowych zgonów rocznie
(ale konkretnie NO2, a nie "smog"). Wtedy można stwierdzić czy lepiej
trochę NOx czy więcej CO2.
>> W takim razie jest jeszcze bardziej ekologicznie bez sensu - wywalono
>> w chuj energii i materiałów w pisdu.
>
> Dokładnie. Z tych powodów sprzedajce samochody salony cienko przedły.
Salony cięko przędły bo przez koronapierdolca firmy ograniczały wszelkie
wydatki czekając co się będzie działo. Dotknęło to nie tylko floty.
> Innymi słowy dzięki covid mamy mniej samochodów i energii na ich
> produkcje w postaci CO2.
Prawda. Ale nie ma nic wspólnego z elektrykami.
> Super. Nic lepszego niż COVID dla smogu nie było.
Było ale się skończyło. I nie jest to prawda - ten smog powoduje głównie
niska emisja. I jeśli coś pomogło (a chyba w zimę niespecjalnie) to
akcje "zmień płeć";)
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 05.09.21 10:01 ii
- 05.09.21 10:02 ii
- 05.09.21 10:07 _Master_
- 05.09.21 10:17 _Master_
- 05.09.21 10:20 _Master_
- 05.09.21 10:21 _Master_
- 05.09.21 10:26 _Master_
- 05.09.21 10:29 _Master_
- 05.09.21 10:40 _Master_
- 05.09.21 10:42 _Master_
- 05.09.21 10:43 _Master_
- 05.09.21 10:50 _Master_
- 05.09.21 10:54 _Master_
- 05.09.21 10:55 heby
- 05.09.21 10:57 heby
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław