  • Data: 2021-05-09 19:41:55
    Temat: Re: Złoczyńcy spod znaku music-online
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela-09-maja-2021 o 17:17, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Tuż po odpaleniu tego numeru przywędrowały do mnie dwa SMS
    > z numeru, na który teraz trzeba by wysłać uniżone błaganie
    > rezygnacji z ww. subskrypcji.

    Nie chce mi się dalej czytać ;-)

    Może tak być że ten komunikat (SMS) że jesteś w subskrypcji jest FEJKIEM
    i dopiero jak tam wyślesz SMSa to się na coś ZAPISZESZ ;-)

    A że Cię kukizy skeszowały przy pomocy pewnie / za zgodą OPERATORA to to
    inna sprawa. Nie powiązana WPROST z Twoją wizytą na FUFUFU.

    Napisz post z tytułem EPILOG to chętnie się dowiem czy mam tego androida
    już wyrzucać do kosza czy jeszcze trochę WYTRZYMAM ;-)