  • Data: 2021-05-11 14:01:06
    Temat: Re: Złoczyńcy spod znaku music-online
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 9 maj 2021 o 17:28, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Zgłosiłem wczoraj do Play coś innego, co poniżej:

    >     Jeśli przeniosłem do Was w tym tygodniu numer -- ile
    >     mam czasu na pierwsze połączenie?

    I (jak nie w Polsce! -- choć w Polsce) wczoraj (w poniedziałek,
    10 maja o godzinie 14:47 otrzymałem odpowiedź, której fragment
    cytuję:

    Dzień dobry!
    Otrzymałam zgłoszenie, które dotyczyło aktywacji numeru.

    Może Pan aktywować zestaw startowy w ciągu 3 lat od momentu
    przeniesienia numeru. Szczegóły znajdzie Pan w punkcie
    II 2. regulaminu:

    https://www.play.pl/resources/pdf/2020/Regulamin-Ofe
    rty-Promocyjnej-Przenies-numer-do-Play-obowiazuje-od
    -10.01.2018-zmieniony-20.01.2020_15112020.pdf

    Przypominamy, że adres i...@p...pl przeznaczony jest dla
    spraw związanych z ochroną danych osobowych. Zachęcamy, żeby
    w pozostałych kwestiach kontaktował się Pan z nami:
    () za pomocą czatu w aplikacji Play24 (link.play.pl/dcGM),
    () telefonicznie pod numerem *500,
    () e-mailowo na adres o...@p...pl,
    () w każdym naszym salonie,
    () listownie na adres: P4 Sp. z o. o.,
    skrytka pocztowa 43, 02-671 Warszawa.

    Z poważaniem

    Monika Dawidowska
    Obsługa Klienta Play

    Zachęcam do oceny mojej odpowiedzi w bezpłatnej
    ankiecie SMS lub na Play24.

    To zajmie tylko chwilę -- Twoja opinia jest dla mnie
    bardzo cenna.

    SMS -- OK, ale na jaki numer?... Być może na 8046?... Jeśli
    na numer 8046 -- co mam wpisać? Bardzo chętnie wystawię
    opinię i (rzecz chyba oczywista) będzie to bardzo dobra opinia.
    Odpowiedź ściśle związana z zadanym pytaniem, jednoznaczna,
    podparta wskazanym Regulaminem, dodatkowa ważna informacja...
    Jak nie w Polsce... ;)

    -=-

    Taką obsługę lubię. Najwyraźniej mnie z kimś mylą, ale to dobrze.

    [przyzwyczaiłem się do tego, że tu i ówdzie ;) jestem w mej Ojczyźnie
    traktowany jak... hm... guano?... dlatego tym milsze jest mi zachowanie
    takich osób, które jednak nie rezygnują ze swego człowieczeństwa...
    akurat teraz właśnie uderzyłem w stolik? -- odezwały się nożyczki
    z szybkotnącej ;) stali, to znaczy (jak chyba codziennie od lat)
    zadzwonili do mnie (na numer 579 515 373 ludzie z windykacyjnej
    firmy 'Best', którzy nie wiedzą: w jakim celu dzwonią, skąd mają
    ten numer, kim są...]

    Play polecam z czystym sercem.

    -=-

    Na razie dziękuję tutaj za otrzymaną odpowiedź i poszukam
    stosowniejszych dróg przekazania takowego podziękowania
    oraz wystawienia opinii...

    --