    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Złoczyńcy spod znaku music-online
    Date: Wed, 12 May 2021 12:41:18 +0200

    > https://www.music-online.pl -- omijajcie to jak diabeł święconą wodę!!
    >
    > Powiedziałem matce o śmierci brata KKrawczyka, czym ją zasmuciłem.
    > [ale żeby od razu karać mnie za nieumyślne zasmucenie mej matki?...]
    > Otworzyła się jakaś strona o Dkrawczyku i zaproponowała wysłuchanie
    > jej -- wiem, że Bóg wysłuchuje tylko tych, którzy wysłuchują innych,
    > więc kliknąłem... Otworzył się jakiś zegar, który informował mnie,
    > że będę słuchał za 5s, 4s... Aż otworzyła się kolejna strona, którą
    > odebrałem jako prośbę o zaakceptowanie Kukizów... Nim przeczytałem,
> [...]

    A co oni (ci artyści) winni?  W pojebanym systemie nie na miejscu jest
    wyciągać armaty na kogoś kto z tym bajzlem ma niewiele wspólnego. To nie
    pomysł Krawczyka, Markowskiej czy Kukiza aby strzyc i łupić na każdym
    kroku barany.

    Teraz nasi władcy wpadli na pomysła aby barany płaciły również podatek
    antypiracki posiadania tunerów do TV Sat.