    From: MichalKu <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Znowu zajechał
    Date: Wed, 20 May 2009 12:53:31 -0700 (PDT)

    On 20 Maj, 01:48, drburski <m...@o...eu> wrote:
    > Niestety po raz kolejny statystyki
    rosnąhttp://www.zw.com.pl/artykul/284828,364268_Zgin
    al_motocyklista.html
    > tam wszystko widać, to ja już nie wiem, po polach mamy jeździć.

    A to widzieliscie:
    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1601055,0,,zobacz_motoc
    yklowy_crash_test,wiadomosc.html

    Trzeba uwazac i tyle. Najgorsze sa niedziele i swieta...
    Emeryci i stare panny wyjezdzaja w swoich Tico, czinkłeczento i
    maluchach, na dzialki. To jest masakra.
    Ostatnio jedna taka dzialkowiczka, na uliczce osiedlowej bez migacza
    parkowala w lewo. Jechalem za nia. Wolno tamtedy jezdze, bo dzieciaki
    biegaja i oczy trzeba miec dookola glowy.
    Babcinka najpierw przychamowala, odbila lekko w prawo, tak jak by
    chciala sobie zaparkowac po prawej i nagle jak nie jeb&^nie skretem w
    lewo, na wolne miejsce parkingowe po lewej, przez pas przeciwny...
    Zaparkowala idealnie. Prostopadle. Po prostu pieknie. Ja sie nawet nie
    upocilem, bo dalem po heblach. Ale jak sobie pozniej pomyslalem, ze
    moglem jechac ciut szybciej i przez chwile pomyslalem, zeby ja
    wyprzedzic, bo parkuje pewnie po prawej, to w domu sobie duza łyski
    zrobilem :)

    I tak sobie mysle...
    Moze jestem dupa nie motocyklista. Uwielbiam jezdzic ale poza miastem.
    A jak mam wyjechac w poniedzialek rano do pracy, przez cale miasto, to
    mam lekkiego stresa i dopiero jak wsiade na moto i przejade pare minut
    to uczucie przechodzi, bo trzeba sie koncentrowac. I potem jest milo.
    tez tak macie? :)

    pozdry
    MichalKu
    FZ6S