  • Data: 2017-05-24 22:26:24
    Temat: Re: Źródła czasu -- kolejność padania
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com wrote:

    > Podpinac sie do internetu bedziesz po wifi czy ethernet czy BT?
    > Jak sadzisz na ile jest szansa ze za 20 lat bedziesz miał dostepne switche na rj45
    lub wifi w obecnej odmianie?

    > Co mielismy 20 lat temu? koncentryk BNC i powolne zajawki skretki.

    Doszedłem do podobnych wniosków, ale nie chciałem ich przedwcześnie
    ujawniać. :-)

    20 lat to absurdalnie daleko, już teraz reklamują we Wrocku Internet
    światłowodowy 900Mbit/s, a to jest blisko nasycenia ethernetu 1Gb/s.
    Już wkrótce albo będziemy mieli stagnację, albo przełom i o RJ będzie
    można zapomnieć.

    > Interfejs karmiący to urządzenie przez prosty protokół szeregowy.
    > A czym bedziemy karmic? To sie w przyszlosci zmieni/wymieni. Byle wysylac dane o
    czasie tym interfejsem.

    Pomysł bardzo dobry, ale to jest poza konkursem. ;-)

    Pozdrawiam, Piotr