  • Data: 2017-05-24 22:50:26
    Temat: Re: Źródła czasu -- kolejność padania
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:og4l2g$kb2$1@node1.news.atman.pl...
    > Pobawmy się we wróżbitę Macieja i wpiszcie swoje propozycje
    > źródła czasu i spodziewaną datę wyłączenia. Oto moje typy:
    (ciach)

    To może własny zegar atomowy/cezowy/rubidowy?
    Hmm... Glonass? Galileo? GPS najbardziej powszechny, to one może o 10 lat
    krócej?
    Nie tylko DCF w eterze działa, a nie wiemy, czy czegoś nie dadzą, co wywali
    to wszystko za 10 lat... Stad moja sugestia o lokalnym zegarze... Ale tak
    bywa też, że lokalne również może dupnąć, więc jechać na zdywersyfikowanych
    źródłach, i/lub zrobić to tak, że czasu nie podawać bezpośrednio, tylko
    zrobić coś, co będzie jakby interfejsem, co pozwoliło by, w razie przepadku
    jednego źródła, móc przekształcić protokół nowego do postaci strawnej dla
    starego, dzięki czemu żródeł można by sobie narobić i pierdylion,
    wystarczyło by wtedy "przetłumaczyć" ich dane, na postać dotychczas
    stosowaną; ze źródła, które lepsze, bądź wygodniejsze.
    ?

    --
    "Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
    że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.