-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!aotearoa.beln
et.be!news.belnet.be!feed.xsnews.nl!border-1.ams.xsnews.nl!feeder.news-service.
com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!z8g2000yqz.
googlegroups.com!not-for-mail
From: wharton <k...@y...com>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Zwiększony luz wierzchołkowy
Date: Fri, 11 Jun 2010 14:24:03 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 26
Message-ID: <5...@z...googlegroups.com>
References: <hsr34a$9rb$1@inews.gazeta.pl> <hss2a3$6k3$1@inews.gazeta.pl>
<hss9mv$4vc$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.184.14.253
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1276291443 14807 127.0.0.1 (11 Jun 2010 21:24:03 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 21:24:03 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: z8g2000yqz.googlegroups.com; posting-host=79.184.14.253;
posting-account=C-ZNYwkAAACX29t3iRb_La3tpVwrQouj
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64;
Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET
CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26875
[ ukryj nagłówki ]On 17 Maj, 22:42, " " <a...@g...pl> wrote:
> >luz by jaki bardzo du y, to mo na by by o si zastanowi nad negatywnym
> > wp ywem na wytrzyma o z ba, ale zak adam, e nie o czym takim piszemy
> > tutaj.
>
> W a nie o takie rzeczy mi chodzi :)
> Do wzor w jaki powinien by luz dotar em bez problemu, chodzi mi w a nie o to
> czym skutkuje za du y luz, mniejsza sprawno ? Szybsze zu ycie? amanie z b w?
> A mo e tylko wi ksze drgania i ha as?
>
> --
> Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/
Z autopsji wiem że za duży luz wierzchołkowy powoduje większy hałas.
Mieiśmy w firmie przekładnie małej mocy i wolnoobrotowa i inżynierzy
zastanawiali się nad przyczynami głośnej pracy. Na początek zalecono
zaokrąglić krawędzie wierzchołków zębów ale efekt był niezadowalający
następnie zmniejszono luz wierzchołkowy i przekładnia jest dużo cichsza
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- 2024-05-20 Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- 2024-05-20 Telewizor przestał widzieć sygnał z anteny
- 2024-05-20 Opole => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-20 Białystok => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-20 Warszawa => Java Engineer <=
- 2024-05-20 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-20 Zielona Góra => Engineer R&D Mechanic <=
- 2024-05-20 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-20 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-05-20 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-20 Kraków => Programista .Net - Senior <=
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami