    From: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: and.pl / deragotiger / indigo-profit - co sie dzieje???
    Date: Thu, 23 Sep 2004 16:39:05 +0200

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ciu2ij$2at$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam!
    > Od poniedziałku wieczór bodajże nie działają ich serwery. We wtorek
    > udało mi się też ostatni raz do nich dodzwonić :(. Że niby jakas awaria
    > i do wieczora we wtorek miała zostać usunięta. Dziś już jest czwartek i
    > dalej wszystko leży. Z tego co wiem, firma ta hostinguje mnóstwo
    > polskich domen, w tym kilka moich. Czy wiecie coś więcej na ten temat?
    > Czy mam szukać innego dostawcy?

    Przde chwilą odebrałem telefon od jednego z klientów tej firmy. Jak się
    okazało klient ten trafił do nas nie mogąc dodzwonić sie do swojego
    dostawcy, zaś po sprawdzeniu we WHOIS okazało się, że jego domena posiada
    secondary DNS na jednym z naszych nameserverów. Wynika to prawdopodobnie z
    faktu, że serwer dedykowany poland.dragontiger.com był swego czasu ( w 2000
    roku !) kolokowany u nas, i hostowane na nim domeny miały wpis w naszym
    secondary.
    Ponieważ - jak widzę - sytuacja jest poważna proponuję wszystkim klientom,
    aby sprawdzili czy ich domena nie posiada wpisu na secondary.hor.net.pl.
    Jeśli tak, to możemy pomóc stawiając od ręki serwery wirtualne, które
    natychmiast zaczną działać. Gdyby ktoś był zainteresowany - proszę o maila.

    --
    Z#