    From: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: and.pl / deragotiger / indigo-profit - co sie dzieje???
    Date: Thu, 23 Sep 2004 22:53:16 +0200

    Użytkownik "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com> napisał w wiadomości
    news:civ7so$1gp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ej misiu kolorowy, ale bez reklam na tej grupie, ok? (no chyba, ze
    > chcesz to robic za friko) pzdr.

    Wybacz kolego, ale nie jestem dla Ciebie kolorowym misiem.
    Natomiast Ty wydajesz się być człowiekiem do którego nie docierają
    najprostsze rzeczy. A mianowicie takie, że chcę zrobić ludziom przysługę; bo
    nie zauważyłem żebym gdzieś pisał o pieniądzach. Gwoli wyjaśnienia: z
    informacją, że mój nameserver ma wydelegowaną obsługę domen klientów firmy,
    o której mowa w tym wątku, zadzwonił do mnie człowiek z firmy Telsil z
    Zabrza, którego post jest dwa piętra wyżej. I to właśnie skłoniło mnie do
    napisania tych kilku słów.
    Ale skoro z tego powodu mogłeś dać upust swojej frustracji i poczułeś się
    lepiej pouczając mnie, to może jednak spełniłem jakiś dobry uczynek.

    --
    Z#