  • Data: 2022-11-13 15:26:04
    Temat: Re: choroba zawodowa
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    PiteR napisał(a):
    > Ilu znacie elektroników którym odbiło? Bo ja dwóch.

    Może nie tyle odbiło co snują się jak cień.
    Nie wiem od czego to zależy, może od przykucia do krzesła?

    > W soboty wychodzi z pracy ostatni.

    Musi na dorobku.

    > Mało kontaktu z ludzmi, z nikim nie rozmawia.

    Chłop zwykle ma mniej podzielną uwagę niż kobieta.

    > Ja to przynajmniej
    > pogadam sobie na produkcji z Węgrami o Wiktorku nieomylnym Słońcu
    > Karpat

    UK i węgrzy postawili na oddłużanie. Niektórym takie coś jest nie na rękę.
    Dług podstawą rynków finansowych. No ale Ty pewnie wszystko wiesz lepiej.

    > Ciekawi mnie czy programistom też siada psychika od wytężonej pracy
    > umysłowej.

    Statystyki u korpoludków są znane. 15-20% wytrzymuje na stanowisku 10 lat.

    > Choć teraz po podwyżce rat kredytów pół Polski szuka specjalisty ;)

    No cóż. Dług podstawą rynków finansowych. Nauki pobiera się albo
    przez rozum, albo przez dupę.