eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaco zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect.... › Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
  • Data: 2015-06-14 22:16:42
    Temat: Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobry wieczór

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:mlfrh6$bic$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:5579f4c5$0$27511$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Dobrze kojarzę, że to-to miało oczywiście własną przemianę i wystawiało w
    > przód p.cz., gdzie wizja OIDP, to było 38 MHz, a dźwięk 31.5, jak
    > znormalizowane, a przełącznik w przystawce odpinał wyjście p.cz. głowicy
    > własnej i podpinał głowicę z przystawki? Pamiętam, że były dwie wercje
    > tego "cuda", jedna pokrywała od 21-41 kanału, a
    [...]

    Sam używałem taką "przystawkę" UHF, podłaczoną do OTC "Lazuryt 102".
    Nazywało się toto ZTA201 (albo jakos podobnie podobnie).

    ZTCP, przełącznik na płycie czołowej przystawki NIE przełączał wyjścia
    głowic na wejście toru p.cz. Wyjscia sygnału pośredniej obu głowic byłu
    połączone na sztywno z wejście toru p.cz. OTV. Przełączenie dotyczyło
    jedynie zasilania głowicy lampowej lub przystawki.
    Przystawka UHF to była "wykastrowana" glowica zintegrowana rodziny ZTG. Nie
    pamietam już, czy miała minus, czy też plus na masie.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski, SQ9JKK