eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaco zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect.... › Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
  • Data: 2015-06-15 14:29:15
    Temat: Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:mlknfb$odt$1@node1.news.atman.pl...
    > Sam używałem taką "przystawkę" UHF, podłaczoną do OTC "Lazuryt 102".
    > Nazywało się toto ZTA201 (albo jakos podobnie podobnie).

    I był właśnie, jeszcze model 202, różniący się zakresem, bo mechanicznie i
    wyglądem identyczny.

    > ZTCP, przełącznik na płycie czołowej przystawki NIE przełączał wyjścia
    > głowic na wejście toru p.cz. Wyjscia sygnału pośredniej obu głowic byłu
    > połączone na sztywno z wejście toru p.cz. OTV. Przełączenie dotyczyło
    > jedynie zasilania głowicy lampowej lub przystawki.

    Hmm... przyznam, że wówczas jeszcze nie wnikałem... Tylko przy różnych
    napięciach, to odpowiednie sekcje przełącznika musiały by być całkiem
    niezależne, bo klapania przekaźnika nie słyszałem.

    > Przystawka UHF to była "wykastrowana" glowica zintegrowana rodziny ZTG.
    > Nie pamietam już, czy miała minus, czy też plus na masie.

    W telewizorach zwykle był minus... Ale, jak się ładowało do Kleopatry
    dekoder stereo na 1621 (choć to cholerstwo żarło tyle prądu, że zasilacz
    radia nie wyrabiał się), to dawało się pogodzić, choć radio miało plus, a
    dekoder minus na macie, wzmacniacz z zestawu także.

    896510439 896126048