    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: czy virgin mobile az tak kiepskie jest?
    Date: Wed, 31 Aug 2022 21:21:08 +0200

    > Wylacznie roboczy wniosek mam taki: wszystko (?) lepsze od virgin.
    > macie opinie w tej sprawie?
    To zależy. Ja mam virgin, bo korzystam z mini9. Znaczy koszt użytkowania
    telefonu gsm to 9zł na miesiąc. i to chyba jedyna zaleta virgin. W
    każdej innej sytuacji przeniósłbym się do konkurencji.
    Jeśli chodzi o zasięg, to trzeba sobie ustawić na stałe, czy ma być play
    czy orange (a tmobile się nie da?). Wtedy telefon przestaje "głupieć" i
    działa stabilnie. Stabilnie, nie znaczy że jest lte full wypas
    A jak czasem jadę w polskę i nie mam internetu? To se kartę sim innego
    operatora weź. chyba w każdej sieci masz jakiś bonus żeby na nowej
    karcie mieć fure transferu na parę dni. Do końca sierpnia można było w
    orange wystartować 300giga, opłacane 5zł na miesiąc. na allegro można
    kupić karty sim 100giga za 50zł.
    Więc przy opcji 9zł/mc - virgin - super extra wymiata
    przy opcji 9zł/mc i czasem (lub na stałe) internet od konkurencji -
    również dobra oferta
    Przy opcji 15zł lub więcej na miesiąc - idź do operatora który ma u
    Ciebie największy zasięg. Ale zazwyczaj (wczoraj zrobiłem 600km śląsk -
    kielce ->wschodnia polska, google maps zgłaszało "jestes po za
    zasięgiem, korzystasz z map ofline", na telefonie z a2mobile (plus) i na
    drugim telefonie z orange - mniej więcej w tych samych lokalizacjach.

    ToMasz