  • Data: 2011-04-27 09:06:05
    Temat: Re: czym wiercicie PCB + płytka metodą fotochemiczną
    Od: Dlabink <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla fi<1mm daję 20k RPM. Szybkoobrotowe wiertła z węglika spiekanego.
    > Kluczowe jest idealne prowadzenie w osi i brak bicia. Zdecydowanie
    > odradzam półśrodki i od razu zainteresowanie się wyrobami Proxxona.
    > Ojciec zawsze powtarzał: "Kto tanio kupuje, ten dwa razy kupuje".
    > W moim przypadku trochę się pomylił, bo miałem ze 3-4 podejścia,
    > zanim zdecydowałem się wydać więcej, by koszmar się skończył. Warto było.

    Jakie konkretnie produkty Proxxona byscie polecili dla zastosowan
    domowych?
    Moze ktos sie podzielic opinia odnosnie wykorzystania wlasnie MF70 do
    celow wiercenia. Czy lepiej jakas wiertarke kolumnowa czy moze jeszcze
    jakies inne rozwiazanie? Jestem na etapie poszukiwania jednakze
    wlasnie obstaje przy MF70 ze wzgledu na mozliwosc wykorzystania do
    innych celow.