  • Data: 2011-04-27 15:22:12
    Temat: Re: czym wiercicie PCB + płytka metodą fotochemiczną
    Od: Marcin Kulas <h...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Ja wyszedłem z założenia, że jeśli roztwór ma być 0,7%, a ten kret z
    > TESCO ma około 50% NaOH, to należy dać tego 2x więcej niż wynika z
    > przelicznika wagowego.

    Masz rację. Zapomniałem, że dzisiejsze krety to jeden wielki szajs,
    do którego dodają aluminium i inne śmieci, żeby bardziej się kotłowało
    w rurach. Ja mam jeszcze spory zapas sody kaustycznej (98,5% NaOH)
    i dlatego trzymam się proporcji, które podałem.

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ ,,Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]