eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipdebata o jakości - UKE - zapraszamyRe: debata o jakości - UKE - zapraszamy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: JanuszR <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Date: Mon, 02 May 2011 11:23:59 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <iplt7f$8oj$1@news.onet.pl>
    References: <3...@c...googlegroups.com><iophg
    j$r2l$1@news.onet.pl> <ip4h6b$puj$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ip4hj1$f6q$1@news.onet.pl> <ip76sb$k4g$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ip7825$jl1$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
    <ipbqbk$1er$1@inews.gazeta.pl> <ipc6kk$61h$1@news.onet.pl>
    <ipcnal$9fc$2@inews.gazeta.pl> <ipcutq$um5$1@news.onet.pl>
    <ipdj6r$aqd$1@news.telbank.pl> <ipe4u9$mfg$1@news.onet.pl>
    <ipe933$7id$1@news.onet.pl> <ipj8p1$afk$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ipja9k$i8m$1@news.onet.pl> <ipkjh5$oa3$1@node2.news.atman.pl>
    <ipkqbg$14k$1@news.onet.pl> <iplrt0$o2v$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: host44-108.edata.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1304328239 8979 193.203.44.108 (2 May 2011 09:23:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 May 2011 09:23:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <iplrt0$o2v$1@news.net.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94968
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Konkretnie taniej o 17,45%. Nie rozumiesz idei, nie chodzi o to, że
    >> przeszkadzają, to jest biznes a czas to pieniądz. Jeżeli klient nie
    >> dzwoni to oszczędza czas nie tylko mój ale i swój i na tyle to
    >> wyceniłem. Dzwonią zaś z powodu używania p2p ludzie nieświadomi.
    >> Klient, który ma wiedzę jak to działa potrafi ustawić aplikację aby
    >> nie zawalała uploadu ew wie, że korzystając z takiej aplikacji musi
    >> się liczyć ze spadkiem parametrów dostępu innych aplikacji, które to
    >> p2p wysyci. Jest to więc wyjście do klienta. Rozwiązanie oparte o
    >> panienki w call center uważam za nieskuteczne, nie zmieni zachowań
    >> klienta. Ukryte przycinanie p2p z kolei jest niedoskonałe, nie powiem
    >> że nieuczciwe, jest wymuszone w ramach łącza uniwersalnego przycina
    >> również użytkownikom świadomym. Dlatego optymalnym wyjściem jest
    >> utworzenie łącza profilowanego, tańszego dla niekorzystających z p2p
    >> ponieważ na pewno nie będą dzwonić (oszczędność czasu) oraz można
    >> lepiej przewidywać pakietowe wysycenie łączy co zaowocuje optymalnym
    >> działaniem aplikacji p2p klientom z nich korzystających.
    >
    > Pierdoły do kwadratu. To blokowanie P2P służy jedynie rozliczaniu
    > klienta za bajty. Nie ma żadnego związku z "robieniem mu dobrze".
    > Protokoły P2P są obecnie używane do dostarczania treści tak, jak
    > protokoły C/S, więc tylko nieświadomy klient może zdecydować się na
    > trwałe ograniczenie sobie możliwości korzystania z nich. Gdyby dostawcy
    > chcieli zabezpieczyć użytkowników to daliby im panel ze statystykami i
    > możliwością zaptaszania określonych usług. Możliwość ograniczania usług
    > przez dostawcę internetu jest skrajnie niezdrowa bo przez swoje
    > uwikładnie biznesowe mogą ograniczać użytkownikom dostęp do zupełnie
    > dowolnych treści jak wymiane już przeze mnie voip.

    Sam jesteś pierdoła do kwadratu. Klient bez p2p swobodnie korzysta z
    chomików, rapidów itp. nadal może ssać skolko ugodno, pobierać "treści"
    w jakie są bogate te serwisy czyli gołe dupy i filmy na lewo, nie ma
    mowy o żadnym "rozliczaniu za bajty". Treści istotne np. biblioteka MIT
    czy obraz z Luwru dostępne są online bez potrzeby ssania. Klient potrafi
    wcisnąć "enter", podobnie jak zmienić kanał w TV. Uszczęśliwianie
    nieświadomych kolejnym panelem niczego nie zmieni a świadomym to
    niepotrzebne. Niech dotrze wreszcie to twojego zakutego łba, że klient
    jest dla mnie dobrem najwyższym. Musi być bo jeżeli coś nie tak jutro
    stoję w pośredniaku. Nie jestem monopolistą ani wielką firmą a wszystko
    co robię to z myślą aby ulepszyć.

    JanuszR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: