  • Data: 2005-12-30 22:21:57
    Temat: Re: domeny.onet.pl
    Od: d...@w...sobie.to szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Pankowski <p...@c...com.plnielubiespamu> wrote:

    > ale cos mi mowi, ze takie cos da sie juz podciagnac pewnie pod jakis
    > paragraf.

    Jak kazdy inny sposb, a o elektronicznych, to nawet sa osobne paragrafy.

    > tak, ale jednak zmiane delegacji latwiej odkrecic niz odzyskac domene
    > przetransferowana Bog wie gdzie :)

    Wcale nie tak trudno.

    > pamietaj, ze jest to tez zabezpieczenie dla registrara na wypadek gdyby
    > klient dzwonil, ze ktos dostal jego authinfo, prosze tu mamy pismo, tu
    > jest panstwa pieczatka/podpis.

    A skad bedzie wiadomo, ze sam nie dal? Przeciez kazdy abonent
    znajacy authinfo, moze je wywiesic na slupie, a potem dzwonic
    i marudzic. To Abonent ma go pilnowac, nikt inny.

    > wyslanie jednego faksu tez chyba wielkim problemem i utrudnieniem nie
    > jest (oczywiscie pisze o registrarach ktorzy nie przeciagaja specjalnie
    > procedury w nieskonczonosc), w koncu nie zmienia sie registrara co tydzien.

    Fax to *zaden* dokument, podrabia go sie rownie latwo jak maila (czasem
    nawet latwiej), nie nadaje sie tez w sadach, itp. Wymaganie *faksu*
    to jedynie wyraz wlasnej glupoty albo przyklad stresowania klienta.

    Jesli juz ma byc papierowo, to musi byc oryginal. Zawsze mozna przyniesc,
    tylko ze malo kto kupuje takie uslugi w swoim miescie. A zabawa w poczte
    jest... malo zabawna i powolna.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    35. Collect potatoes. Paint faces on them and give them names. Name