eGospodarka.plGrupypl.internet.polipdostęp do poczty przez www w neostradzie - czy Wam też nie działa? › Re: dostęp do poczty przez www w neostradzie - czy Wam też nie działa?
  • Data: 2004-02-12 11:11:20
    Temat: Re: dostęp do poczty przez www w neostradzie - czy Wam też nie działa?
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gtk@adm" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c0fkqk$erv$1@inews.gazeta.pl...

    > Za to man posiada unikalny w skali swiatowej ;)) Fimy hostinogwe musza
    > Nas karmic - dobre, zapomniales tylko ze one z tego zyja i wliczaja
    > sobie to w koszty.

    Ależ nie zapomniałem. Jeśli firma X zaśpiewa sobie milion złotych za
    megabit, to ja to łącze wezmę i po prostu wliczę sobie w koszty. Wówczas
    hosting będzie kosztował tysiąc złotych miesięcznie, ale oczywiście firma
    kupująca serwer wirtualny też sobie to wliczy w koszty, itd, itd. Jakie to
    proste :-/

    > To wina tepsy czy prawa? Poza tym firmy konkurencyjne zdecydowanie wola
    > klienta biznesowego bo ten sie szybciej zwraca. No i najwazniejsze firmy
    > konkurencyjne, naprzyklad: Dialog, Netia nie maja na te inwestycje.

    Prawa z jednej strony, a jego przestrzegania - z drugiej. Rzuć może okiem
    ile orzeczeń UOKiK TP SA ma głęboko w dupie. Prawo Telekomunikacyjne też ma
    parę pięknych zapisów, których TP SA nie zamierza respektować. A to w
    prostej linii prowadzi do zwiększania kosztów konkurencyjnych operatorów
    (zapoznaj się na przykład z historią wzrostu za cen za dzierżawę kanalizacji
    kablowej na przestrzeni ostatniego roku). Stąd się bierze, m.in. brak
    środków na inwestycje.

    Z#