  • Data: 2021-06-14 19:34:20
    Temat: Re: dziwaczne pytanie o sieć LAN
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 14 czerwca 2021 o 02:56:59 UTC-5 Krzysztof Gajdemski napisał(a):
    > Do najcięższych przypadków jest jeszcze mosh:
    > https://mosh.org/

    Fajny. Choc ja zazwyczaj screena uzywam a laga po prostu cierpie...

    Ale mialem kiedys fajna akcje.

    Mialem w domu polaczenie do mojego domowego serwera zrobione po vpn. I sesje ssh
    otwarta. Troche bez sensu bo calosc byla w tej samej sieci ale se tak bylo.

    Laptopa bez konczenia sesji zahibernowalem i zalecialem za atlantyk.

    Prawie dwa dni pozniej laptopa wlaczylem, zanim wrocilem do niego po chwili vpn sie
    spowrotem polaczyl a ja wcisnalem enter na teh sshowej sesji.
    Sesja byla nadal zywa.

    Taki pozytywny ewenement.

    Oczywiscie to zachowanie zalezy od paru ustawien ale milo mnie zaskoczylo bo nie
    ustawialem tego pod taki przypadek.