    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: e-toll
    Date: Mon, 14 Nov 2022 21:57:39 +0100
    <tkl7ss$bnv$3$Shrek@news.chmurka.net> <tkl869$pj$4@news.icm.edu.pl>
    <tkl95v$hab$1$Shrek@news.chmurka.net> <tklk7d$pe9$1@news.icm.edu.pl>
    <tkllbv$pid$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <636e6648$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <tkm2gb$2ko$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <636e945e$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <tkm4t0$2kp$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <636ebe33$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <tkmff8$6ak$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <636ecc58$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <tkni9u$u74$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <636f4f15$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <tknkd8$u74$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <636f70c1$0$563$65785112@news.neostrada.pl>
    <tko6b4$ft4$1$Shrek@news.chmurka.net> <tkomtk$cla$1@news.icm.edu.pl>
    <tkonh3$q5h$1$Shrek@news.chmurka.net> <tkooik$dln$1@news.icm.edu.pl>
    <tkop9r$q5g$1$Shrek@news.chmurka.net> <tkou1r$tms$1@news.icm.edu.pl>
    <tkp6cl$527$1$Shrek@news.chmurka.net> <tkrpk2$dq8$1@news.icm.edu.pl>
    <tkrqv1$8af$4$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 13.11.2022 o 23:26, Shrek pisze:

> [...]
    > może on być zupełnie dowolny. Ma być zgodny z innymi przepisami i
    > zasadami prawnymi (oraz współżycia społecznego). Przerabialiśmy to w
    > czasie kowidu, gdzie okazało się, że w zasadzie wszelkie rozporzadznia
    > były bezprawne. Przerabiałem to w sądzie, gdzie okazało się, że mimo iż
    > działania władzy były wprost zgodne ze specustawą, to sama ustawa była
    > wadliwa oraz rozwiązania które zastosowano, mimo iż technicze zgodne ze
    > specustawą okazały się wadliwe prawne, bo były sprzeczne z prawem i
    > zasadami bezwzględnie obowiązującymi (choć dopiero w drugiej instancji).

    Do tego e-toll też jest specustawa? :-)

> [...]
    > z gaci z napisem policja byłoby wadliwe mimo delegacji ustawowej. Po
    > prostu ustawa deleguje szczegóły, natomiast celem delegacji jest
    > określenie jak ma wyglądać umundurowanie, tak żeby jednoznacznie
    > określało po wyglądzie zewnętrznym kto jest funkcjonariuszem. Podobnie
    > pewnie jest tutaj - ustawa czy inne rozporządzenie deleguje, ale celem
    > jest żebyś miał możliwość w ramach ogólnie przyjętych zasad zapłacić.
    > Skoro zasady się zmieniły, to zarządca ma obowiązek o tym poinformować.
    > Sąd w razie czego będzie badał czy poinformowanie było skuteczne.

    Będzie badał jak podniesiesz taki zarzut.

    > Z przepisami jest jak z kotem szredingera - dowiesz się jak sprawdzisz;)

    To jest zawiłe. Ja się bujałem w sądach wielokrotnie na własną rękę z
    powodzeniem ale coraz mniej realne to jest. Trzeba choćby odbierać
    polecone podczas nieobecności. To kwiatki są bardziej wytrzymałe na
    niepodlewanie.

    > Ok - będę pisał;)

    Nawet jakbyś przegrał :-)