  • Data: 2023-10-18 15:04:30
    Temat: Re: "gumowa" powłoka termoprzewodząca w domowych warunkach
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 18 October 2023 at 14:47:10 UTC+2, J.F wrote:
    > Wyslizgiwało sie na "oryginalnej gumie" czy na tym "czerwonym
    > silikonie" ?

    To co było oryginalnie na szczypcach wyglądało na tanią gumę, ale było
    niezniszczalne. Do czasu kiedy spróbowałem złapać coś gorącego. Spaliła się, musiałem
    kupić te nakładki jeszcze raz, dobrze że producent chciał sprzedać same gumy.
    Czerwony silikon chemicznie dał radę, żadnych śladów fajczenia, ale okazał się
    śliski.

    > Bo IMO - 350C, to juz i sporo silikonów mięknie.

    Dał radę.

    Tam gdzie chce grzać, czyli tam gdzie przylega płytka, nie będą chłodzić bo będą
    zamknięte płytką. A tam gdzie będą świszczeć- płytki nie będzie.