  • Data: 2005-05-21 19:57:01
    Temat: Re: hosting
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <d6nlgp$58v$1@nemesis.news.tpi.pl> crazy bejbi napisał(a):
    [..]

    > linux wystarczy.
    > bardziej zwróć uwagę na sprzęt: jakiś dwuprocesorowy markowy serwer (np.
    > 2 x xeon), raid itd.

    Czyli licz lekką ręką min. 10-15 kPLN.
    Administruje jednym pudłem który średni dzienny ruch to ok. 2 MBit, 1x Xeon 3,4GHz
    ma problemy z obsługą tego serwisu.

    > sam sobie odpowiedziałeś już wcześniej - jak masz Klientów z tpnecie, to
    > kupujesz łącze z tpnetu. Inni duzi mają dobre łącza do tpnetu, ale one
    > raczej będą kosztowały więcej bo oni maja jeszcze przy okazji dobre _nie
    > tylko_albo_przede_wszystkim_nie_do_tpnetu.

    Nie koniecznie, jeżeli kupujesz łącze xMbit i z tego yMbit do TPNetu ceny są ogólnie
    mówiąc
    niższe per Mbit (szczególnie gdy y/x < 0.3)

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+