  • Data: 2005-05-24 16:29:31
    Temat: Re: hosting
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Piłat wrote:

    > Ja, szczerze mówiąc, nie widzę problemu z potwierdzaniem kwitem pewnych
    > operacji. Np. gdy zamawiam jakiś sprzęt, to robię to mailem, ale zawsze
    > dosyłam podpisany fax. Dzięki temu zostaje ślad i u nas i u dostawcy -
    > to się przydaje. I wolałbym, żeby sprzęt za x tysięcy nie był zamawiany
    > "na mordę" przez kogoś kogo ktośtam "poznał po głosie".

    Tomku,
    gdybyś poczytał bardziej uważnie list to nie powiedziałem, że brak kwitów
    całkiem... tutaj chodzi bardziej o jakiś szczegół - np. że zamówiłeś np.
    odkurzacze :) no i zapomniałeś _dodać_ jaki mają kolor - wtedy wystarczy
    głosem... czy coś takiego. Zrozum - chodzi o szczegół, na który on chciał
    kwit.
    No bardziej pokazowy przykład - to by było coś takiego, że chcesz na lekcji
    wyjść do ubikacji - a pani Ci każe pisać podanie... zadnim zdąrzysz napisać
    - gacie będą pełne. :-)

    > Czyli sam też nie jesteś przygotowany do ery podpisów elektronicznych. ;)

    Pisałem Ci przecież, do tej pory wystarczył email do jednego z ludzi - znasz
    Tych ludzi to wiesz o Kogo chodzi. I to było dobre - ale pojawił sie bobik
    i weszły nowe socjalistyczno-pieczątkowe czasy. :-)

    > Ponc

    Zrozum - że mi chodzi o ten drobiazg - i dlatego właśnie bobik powinien
    zostać pouczony tutaj, że na takie bzdury - to się kwitu nie wymaga.

    Pozdrawiam.
    --
    Krzysztof Antoń