  • Data: 2020-05-19 16:59:58
    Temat: Re: jak ktos czeka na nowego Golfa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A ta nowa funkcja to co by to mialo konkretnie byc ?
    >
    > Bo u siebie:
    > -ulepszylbym troche automat pracy wycieraczek,
    > -w radiu dodalbym kanalow programowanych,
    > -radio powinno czytac plyty DVD a nie tylko CD,
    > -wspolpraca z dwoma telefonami by sie przydala.
    >
    > I co jeszcze mieliby ulepszyc softwareowo, , tak, zeby z tego nie bylo
    > wiecej szkody niz pozytku ?
    > Ale moze Tesla ma wiecej komputerow i bardziej podatna, np da sie ja
    > ulepszyc, zeby nie wjezdzala sama pod ciezarowki :-)

    Troche takich spraw by sie znalazło.
    W moim aucie moge otworzyc osobno przód, osobno tył (pake), ale nie moge
    zamknac tylko tyłu albo zaknac tylko przodu. Nijak nie moge zrozumiec
    dlaczego tak jest.

    W reanult master jest fajna funkcja ze wyłączenie auta nie wyłacza radia.
    Robi to dopiero otwarcie drzwi pasazera. ale jak juz te drzwi otworze to
    nie włącze radia bez kluczyka.
    W ducato radio wyłącza sie razem z wyłaczeniem zpałonu.
    Ale moge sobie je ponownie właczyc kiedy chce.

    Chetnie połaczyłbym obie funkcjonalnosci.

    W ducato mam mozliwośc przeliczania trasy spalania dla dwóch róznych
    dystansów. Fajne.
    W masterze tylko jeden.

    A to wszystko w prostym aucie.
    W takiej tesli to pewnie mozliwości sa duzo bardziej rozbudowane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,