eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjajak polaczyc philips pvr cyfry z magnetowidem/nagrywarka dvd? › Re: jak polaczyc philips pvr cyfry z magnetowidem/nagrywarka dvd?
  • Data: 2009-01-20 07:18:08
    Temat: Re: jak polaczyc philips pvr cyfry z magnetowidem/nagrywarka dvd?
    Od: jg <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 00:28:46 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Ej, moment - to nie dekoder wpinasz miedzy nagrywarke a TV, tylko odwrotnie.
    > W takim przypadku TV musi dostac sygnal z nagrywarki, a nagrywarka z
    > dekodera.

    Tez tak mysle (i w ten sposob glownie probowalem, ale zwatpilem). Napisalem
    to u dolu postu. Ale jesli jest tak w instrukcji obslugi, ze dekoder
    posredniczy to probuje wyjasnic jak posredniczy, bo byc moze przyda mi sie
    to do rozwiazania calosci problemu, polegajacego na tym, jak polaczyc ze
    soba tv, philips hd pvr i dvd recorder lg rh-188 (moze ktos ma cos
    takiego?).

    Jakby komus sie chcialo spojrzec to tutaj link do lg rh-188:
    http://safemanuals.com/user-guide-instructions-owner
    -manual/LG/RH188-_E
    (przelaczam/kombinuje opcjami av1, av2, decoder, others i nic)...

    Dzieki.

    --
    jg