eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja › Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Date: Sat, 21 May 2011 11:16:54 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <ir7vv4$m2p$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ir7ojf$1kr$1@inews.gazeta.pl> <ir7sqv$hvf$3@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: z16.zim.pcz.czest.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1305969444 22617 212.87.231.145 (21 May 2011 09:17:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 May 2011 09:17:24 +0000 (UTC)
    X-User: wojciech.babicz
    In-Reply-To: <ir7sqv$hvf$3@opal.futuro.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95153
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-21 10:23, wm pisze:
    > No właśnie coś w tym stylu.
    > Można to uprościć jeśli UKE będzie interweniowało gdy jakiś tam procent
    > wszystkich klientów danego operatora złoży skargę. Nie ma sensu jeździć
    > do każdego pieniacza który przekonany o swojej nieomylności nie boi się
    > ewentualnych kosztów nieuzasadnionego wezwania.

    właśnie jest sensu !

    Rynek się powinien sam regulować. Jak jednak ma być jakaś regulacja
    odgórna, bo niech będzie na zasadzie:

    skarga abonenta > weryfikacja (wiarygodna) > opłata za nieuzasadnione
    wezwanie UKE lub zezwolenie na natychmiastowe zerwanie umowy

    Idąc tropem takim jak wskazujesz powyżej, to jak się okaże, że "jakiś
    procent" złoży reklamację to należałoby co ? kazać zamknąć firmę ?
    totalny bezsens ...

    To ma działać tak, żeby konsument MÓGŁ zgłosić reklamację (skutkującą
    rozwiązaniem umowy bez kar gdyby była zasadna). Ale żeby też była pewna
    "bariera wejścia" dla pieniaczy, którzy mówią, że zawsze im źle działa:
    przyjedzie Urząd z ich sprzętem i sprawdzi. I ew. klientowi nałoży
    opłatę za sprawdzenie - i nie będzie tłumaczenia "ja się nie znam, ale
    źle działa". Ale to będzie weryfikacja niezależnego organu, żeby też
    wyeliminować stwierdzenia: "że jak wy przyjeżdżacie to zawsze działa, a
    jak tylko wychodzicie, to już działa źle".

    Wojtek


    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: