  • Data: 2009-10-18 17:40:29
    Temat: Re: kanały(koryta) instalacyjne do biura
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to za branza ze tak sie da ?
    > Bo ode mnie to bys uslyszal ze zamowienie to dostaniesz dopiero jesli
    > wlasciwosci techniczne mnie zadowola. I cena tez.

    W każdej branży tak się da. Trzeba mieć wyrobioną markę. Jak bym usłyszał od
    kogoś że mi zapłaci jak będzie chciał i ochotę miał to bym z nim nie rozmawiał.
    Nawet w sytuacji gdy nie miał bym za co do baku nalać. Warunki techniczne
    określa klient. Jeśli są realne to dostaje wyrób je spełniający. W trakcie nie
    ma możliwości nieodpłatnie cokolwiek zmienić. Płatność jest w kilku transzach.
    To normalna procedura. Oczywiście są tacy co będą się prostytuować. Dla mnie
    stanowią margines, nikt rozsądny nie zleca im nic odpowiedzialnego.