  • Data: 2021-03-08 19:35:56
    Temat: Re: koniec pandemii
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2021 o 17:39, T. pisze:

    > Teraz mam komplet informacji

    Zawsze miałeś bo sam tych stron nie wymyśliłem. Miałeś też lenistwo,
    podnosząc dyskusję z brakiem wiedzy :>
    Te dane są dostępne dla wszystkich a dyskusje podejmuje się celem
    dyskusji a nie, że mam kogoś edukować i podsuwać fakty na jego brednie.

    - generalnie widać, że dziś powinno być
    > taniej o ok. 25% w stosunku do września 2013 r (do tej daty prowadziłem
    > zapiski co do ceny paliw), ale bez uwzględnienia inflacji

    Ta inflacja, której nie było jeszcze w 2015 wynika właśnie ze wzrostu
    nieuzasadnionego ceny paliwa a cena paliwa ma wpływ na wszystko. Pisałem
    to wcześniej ale lenistwo nie pozwoliło Tobie przeczytać i teraz
    zaczynasz bredzić.

    Ciach pierdy.

    Generalnie w innych krajach cena paliwa jest na stałym poziomie
    uwzględnianym ceną ropy na rynku. U nas też tak było do 2015.

    Generalnie płace w europie też sobie wzrosły a cena paliwa nie wzrosła
    tak jak w Polsce.

    Generalnie pomimo 4 krotnie wyższej pensji w innych krajach, cena paliwa
    jest taka jak w Polsce a nawet taniej, czyli można sobie kupić tego
    paliwa 4 razy więcej za wypłatę.

    Generalnie PiSiorzysz i leniwisz :)

    EOT
    --