  • Data: 2021-03-08 21:03:00
    Temat: Re: koniec pandemii
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-08 o 16:05, TomN pisze:
> [...]
    >
    > Są nieustające promocje na masło, po 3 złocisze da się kupić. Nie widzę
    > takich promocji na paliwo...

    > Zaraz mi pewnie napiszesz, że nie trzeba jeździć na paliwie...

    > Teraz tyle albo więcej kosztuje dobra kiełbasa, więc YPB?

    > Dużo. Pensję w dolarach z przelicznikiem w okolicach 4.20, paliwo było po
    > koło 2.90
    >
    > Dolar dzisiaj mniej więcej 3,90, paliwo za litr jak dla cwaniaka...

    > ROTFL

    > Dobra kiełbasa kosztuje tyle samo co 20 lat temu, paliwo dwa razy więcej --
    > wcale się ceny nie zmieniły... paliwa...

    skim-rynku-nowych-mieszkan-35926>

    > Taaa...
    >

    > W 2000 brali na kredyt 120 m2, teraz stać ich na max 40 m2
    >
    > Powiem krótko: wypierdalaj ze swoimi wypocinami z grupy o samochodach!!!
    > Masz pregierz, podatki i kilka innych

    Trochę kultury by Ci się przydało...
    Notowałem ceny paliwa od 2008 r. - nie było nigdy w tym czasie po 2.90,
    a tankuję na tanich stacjach.
    Promocje na paliwo są, tylko nie opłaci się jeździć za daleko, bo się
    skonsumuje na jeździe więcej, niż zaoszczędzi.
    Ktoś w mojej rodzinie kupił nowoczesne mieszkanie ok. 85 m - płaci 2500
    zł kredytu miesięcznie. Za tę kasę wynająłby z 50 m w średnim standardzie.
    Ale rzeczywiścei to nie grupa do takich rozważań.
    Policzyłem też a propos paliwa - w 2008 r. można było kupić niecałe 8
    tys. litrów za średnią pensję, a dziś - ponad 12 400.
    T.