  • Data: 2021-03-08 20:57:13
    Temat: Re: koniec pandemii
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-08 o 19:35, LordBluzg(R) pisze:

    > Zawsze miałeś bo sam tych stron nie wymyśliłem. Miałeś też lenistwo,
    > podnosząc dyskusję z brakiem wiedzy :>
    > Te dane są dostępne dla wszystkich a dyskusje podejmuje się celem
    > dyskusji a nie, że mam kogoś edukować i podsuwać fakty na jego brednie.
    >
    >  - generalnie widać, że dziś powinno być
    >
    > Ta inflacja, której nie było jeszcze w 2015 wynika właśnie ze wzrostu
    > nieuzasadnionego ceny paliwa a cena paliwa ma wpływ na wszystko. Pisałem
    > to wcześniej ale lenistwo nie pozwoliło Tobie przeczytać i teraz
    > zaczynasz bredzić.
    >
    > Ciach pierdy.

> [...]

    Pewnie masz rację - nasze państwo zabiera za dużo w podatkach. Dlatego
    gdzieś tu pisałem, że nie ma co się cieszyć z nadzwyczajnych zysków
    Orlenu, bo to kasa ściągnięta z kierowców.
    Nie wiem, jak się wahały ceny euro do dolara, żeby twierdzić, że za Odrą
    ceny się nie zmieniały. Za dużo zmiennych, żeby wprost powiedzieć...
    Na szczęście nie samym paliwem człowiek żyje... :-)
    T.