    Subject: Re: które tel nagrywały rozmowy?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Sun, 14 Mar 2021 18:44:10 +0100

    W dniu niedziela-14-marca-2021 o 18:32, ToMasz pisze:
    > nie uzasadniaj podjęcia takiej czy innej decyzji, w sposób w jaki
    > politycy tłumaczą się z kretyńskich działań.

    Równie dobrze można Twoje "ciśnienie" tłumaczyć w ten sam sposób.

    Ja osobiście mam wstręt do Androida.

    Czara zaczyna się przelewać i zamiast kupić nowy wypasiony poszukam
    starego który lubiłem używać i miał funkcje niedostępne w tych
    najzajebistrzych i bez tego całego gówna fejsbukowego.

    np. N8 miała Always On Display bez którego nie wyobrażam sobie używania
    telefonu.