  • Data: 2021-03-16 11:27:44
    Temat: Re: które tel nagrywały rozmowy?
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek-15-marca-2021 o 22:46, ToMasz pisze:

    > ale w jakim sensie. Bo złożony przypadek.

    Każdy z czasem ZAMULA a połączenia BT Wifi czy aplikacje działają jak na
    Windows Millenium. Jeśli pamiętasz te czasy

    > ale w czym problem? chyba wszystkie "androidy" z amoledem to mają.

    No właśnie NIE WSZYSTKIE (np. A40) a aplikacje to imitujące zżerają baterię.

    > nagrywanie rozmów - bez problemu. usunięcie usług googla - nie ma
    > sprawy. wywalenie wszystkich programów których nie chcesz mieć  w
    > smartfonie - zrobione. W zasadzie jedyne co nie zadziała - to dwa
    > tygodnie na jednym ładowaniu.

    To nie działa płynnie a irytujące lagi doprowadzają do szału.
    Miałem pewnie z 10 telefonów/urządzeń (odbiorników i słuchawek) z
    androidem i nie znalazłem takiego które stabilnie i przewidywalnie
    trzymałoby połączenie BT.

    Polecam lineaga z minimum programów, i tylko te
    > usługi googla które są konieczne.

    Miałem kiedyś S2 i instalowałem alternatywne softy.
    Za mało plusów dodatnich. Za dużo mojego wysiłku żeby to ogarnąć.
    Telefon działał lepiej ale nie tyle lepiej żeby mnie to satysfakcjonowało.

    ile z nich jest
    > koniecznych? może 5,

    Chciałbym poznać właśnie te 5. Może runie mój świat i się przekonam do
    tego maleńkiego ekraniku ;-)