  • Data: 2021-03-16 15:36:07
    Temat: Re: które tel nagrywały rozmowy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu wtorek-16-marca-2021 o 09:12, RadoslawF pisze:
    W każdym z posiadanych urządzeń z androidem

    >I nie szkoda Ci oczu?

    >Czytasz w drodze do pracy? W domu, w łóżku?
    >Musisz mieć ten czytnik cały dzień przy sobie?

    Smartfon ma jedna zalete - moze czytac ebooki ludzkim glosem :-)

    Ogolnie lubilem czytac ksiazki, ale pakiet na wakacje ... duzy i
    ciezki.
    Elektroniczne lepsze.
    Tylko ze ostatnio coraz mniej czasu na czytanie, a jak wakacje nie
    beda "leniwe" czy plazowe ... no to czyta sie w domu w lozku :-)

    >Nie masz innego bardziej przyjaznego choćby tabletu do czytania?
    >Może nie rozumiem. Może jestem spaczony 20 letnim patrzeniem się w
    >DUŻE monitory i nie wyobrażam sobie korzystania dziś tylko ze
    >smartfona.

    Mnie tam nie przeszkadzaja te male literki.

    A tablet duzy, maly czytnik z kolei niewiele wiekszy od duzego
    smartfonu ...

    >Że tak można żyć i wszystko robić na nim?
    >Nie mieć blaszaka czy choćby bardziewiastego laptopa?

    A to zalezy co robisz.

    wszystkiego sie na smartfonie nie da, ale coraz mniej takiej pracy co
    naprawde wymaga wiekszego kompa.
    Najbardziej przeszkadzaja programisci, ktorzy nie przewiduja, ze mozna
    z malego smartfona korzystac ... i mozna by cos tam zrobic na fonie,
    ale sie nie da :-(

    J.