  • Data: 2021-03-15 22:46:06
    Temat: Re: które tel nagrywały rozmowy?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2021 o 18:44, _Master_ pisze:

    > Równie dobrze można Twoje "ciśnienie" tłumaczyć w ten sam sposób.
    >
    > Ja osobiście mam wstręt do Androida.

    ale w jakim sensie. Bo złożony przypadek.

    > Czara zaczyna się przelewać i zamiast kupić nowy wypasiony poszukam
    > starego który lubiłem używać i miał funkcje niedostępne w tych
    > najzajebistrzych i bez tego całego gówna fejsbukowego.

    jakie?

    > np. N8 miała Always On Display bez którego nie wyobrażam sobie używania
    > telefonu.
    ale w czym problem? chyba wszystkie "androidy" z amoledem to mają.

    nagrywanie rozmów - bez problemu. usunięcie usług googla - nie ma
    sprawy. wywalenie wszystkich programów których nie chcesz mieć w
    smartfonie - zrobione. W zasadzie jedyne co nie zadziała - to dwa
    tygodnie na jednym ładowaniu.

    ja, z punktu widzenia techniki jestem starym dziadem. każda zmiana
    funkcjonowania telefonu, programu jest mi cierniem w oku. to co dla
    moich dzieci jest fajnym nowym bajerem, dla mnie jest przeszkodą, nad
    którą muszę 30 razy dziennie zastanowić się 5 sekund jak ja obejść. ale
    jedna na 100 takich zmian, okazuje się na prawdę pożyteczna, ułatwiająca
    życie. no i już za pół roku używam jej i ciężko mi się z nią rozstać.
    Może Wy też spróbujcie? Polecam lineaga z minimum programów, i tylko te
    usługi googla które są konieczne.

    ToMasz

    ps 30 programów na androida to wcale nie tak dużo. ile z nich jest
    koniecznych? może 5, reszta to jakieś tam ułatwiacze życia, aplikacje
    rozrywkowe.