  • Data: 2021-03-16 18:46:24
    Temat: Re: które tel nagrywały rozmowy?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wymień swoją listę niezbędnych i przydatnych.
    1. telefon. telefon? a ze smartfonem nie było aplikacji? Była, ale z
    każdym inna, a ja chcę tą do której sie przyzwyczaiłem
    2. terminarz. widget, który wyświetla najbliższe zadania, spotkania. te
    które ja chcę, ( a nie np że zbliża się wielki piątek) i tak działa jak
    ja chcę
    3. zegar. taki a nie inny, z takim a nie inaczej dziajającym alaramem
    4. podgląd kamer. dwa różne programy, mam dobry powód żeby tak było
    5. kalkulator, taki a nie inny, bo chcę ten sam do wszystkich telefonów.
    6. latarka. że jak? a no tak, ze ma działać, bez załączania telefonu,
    uaktywniana przyciskiem. mi5 potrafi, s10, musi mieć aktywny ekran
    7. Bank
    8. bank
    9. nawigacja. a google maps nie wystarczy. w mi5 nie miałem google maps,
    po kija google ma wiedzieć gdzie jestem, podawać położenie innym programom.
    10. ARC
    11. Skaner dokumentów. robię fotkę kartce a4 pod dowlolny kątem,
    otrzymuję prostokąt z kartką a4 bez marginesu.
    12. duo. tak żeby działały wideorozmowy. przydaje sie
    13. klawiatura. że jak? A no tak, ze piszę i dytkuję jednocześnie. a
    znam tylko jedną która na to pozwala
    14. odtwarzacz wideo. bez rekalm, potrafi działać w tle
    15. pokazywaczka obrazków. ta sama na kazdym telefonie.
    16. ipla
    17. meteo.pl
    18. mobywatel
    19. mobilet
    20. olx
    21. serwer ftp
    22. total commander
    23. Youtube bez reklam
    24. przedglądarka inrernetowa, moja ulubiona
    25. program do geochachingu. Taka zabawa terenowa.
    26. powinien być pierwszy: LAuncher. z szufladą góra dół.
    27. czytnik książek
    28. słownik, bogaty, offilne
    29. Program do obsługi sonofów, obsługa kotłów gazowych
    skaner kodów qr, usuwanie aplikacji systemowych, coś do obsługi obd2,
    vnc viewer, gsminfo/wifi info, twrp, quick dial (jak nie ma w systemie)
    czasami zainstalowane jak potrzebne:
    legimi Yanosik miernik dzwięku, światła, czytnik pdf, play24, 9gag,
    messenger lite, szkicownik.
    pierdylion programów służących do ingerencji w soft telefonu. wymieniony
    twrp - to podstawa i czasem wystarczy, czasem nie. nie są na codzień
    używane. accu batery, program do mindstormsów, arduino, odczyty ze
    stacji pogodowej (teraz mam przez www.
    Zabawki. wszelkiej maści. szkoda czasu na wymienianie. bardzo szybko
    przemijająca moda. ale pamietam ze wiele czasu poświęciłem (z dziećmi)
    na robienie stereo-fotografii i pokazywaniu ich seniorom przez pseudo VR
    google cardboard.
    Reasumując. jak nie potrzebujesz większości z tego co wymieniłem - nie
    używaj smartfona. jak jesteś w stanie korzystać tylko z tego co daje
    producent, gratuluję elastyczności i zdolności adaptacyjnych.

    ToMasz