  • Data: 2022-05-23 15:18:11
    Temat: Re: laser do betonu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-23, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Znajomi kiedys domofony instalowali. Pytam jak dziure robia ...
    > "bierze sie wiertlo, wiertarke i wierci dziury jedna obok drugiej".
    > Ale przy rozmiarze skrzynki rzedu 20x30cm, to mi grube setki dziur
    > wychodzą.

    No ale tu nawet 5-6mm wiertłem nie dawałem rady. Podejrzewam, że taka
    solidna młotowiertarka, która również służy czy może służyć do
    kruszenia betonu, ma ten skok czy uderzenie młotowe znacznie
    silniejsze. No to było coś niesamowitego, jak tym lekko wlazło w taki
    beton.

    Wierciłem w różnych sufitach, wieszając np. wentylatory, więc musiało
    to być odpowiednio głębokie. Sufity są z reguły dużo trudniejsze, ale
    zawsze dawałem rady amatorskim udarem, a wtedy nic.

    --
    Marcin