eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyma dowalić mrózRe: ma dowalić mróz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.27.117.136.
    ipv4.supernova.orange.pl!not-for-mail
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ma dowalić mróz
    Date: Wed, 10 Jan 2024 20:15:15 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <unmpte$9ia$1$cef@news.chmurka.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <unf9ao$p70$1@mercurialis.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <17n4uj9up1192$.1ixmz8uq3bn2d.dlg@40tude.net>
    <unisth$1u5lk$1@dont-email.me>
    <8u6d2rzeu9el$.kzbm15wwlqhv.dlg@40tude.net>
    <unjlmj$3d5a2$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <unjpk8$3dccg$1@news.icm.edu.pl> <unll26$djs$1$cef@news.chmurka.net>
    <unlnbb$3gphq$1@news.icm.edu.pl> <unm0lc$c8i$1$cef@news.chmurka.net>
    <unm287$3hddl$1@news.icm.edu.pl> <unmlv0$ur9$1$cef@news.chmurka.net>
    <unmpja$3imlu$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.27.117.136.ipv4.supernova.orange.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 10 Jan 2024 19:07:26 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="cef";
    posting-host="83.27.117.136.ipv4.supernova.orange.pl:83.27.117.136";
    logging-data="9802"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:g4tuN38USwjn1REQuxq9gCarnNE=
    sha256:d2kNdUE3eTXFikZ1v8wtA/zxiCcjIN5q7t0KNCzJkw4=
    sha1:tp24RutOo0FlLGkP2GcnjTgCVV0=
    sha256:8yO8ltmYCuvionn60Z3e0lvD+VUjbyzNr55EiHr4gpg=
    In-Reply-To: <unmpja$3imlu$1@news.icm.edu.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2718985
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2024-01-10 o 20:01, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 10.01.2024 o 19:07, cef pisze:
    >
    >>>>> nie to jest problemem. Problemem jest 6.5L oleju, który mechanik mi
    >>>>> zmienił jakiś czas temu. Zamiast wlać syntetyk, wlał półsyntetyk i
    >
    >> Nie może być tak, że auto zalane fabrycznie zalecanym olejem
    >>   nie zapala przy -10C czy -15C
    >>
    > Przecież wyżej napisałem, że powinien być syntetyk, który ma inną
    > gęstość i inne właściwości podczas niskiej temperatury. Tak zaleca
    > producent. Ogólnie ten silnik, fabrycznie ma problemy przy -15C co jest
    > znanym problemem z powodów które gdzieś z boku wymieniłem :)


    Ale napisałeś (co potwierdzasz też teraz), że zalany prawidłowym olejem
    przy -15C
    też ledwo wstaje, więc coś jest tam nie tak. Zaden z samochodów, które
    użytkowałem
    lub z którymi miałem do czynienia w dłuższych okresach eksploatacyjnych
    nie robił takich cyrków. Przyjmuję te informacje jako negatywną ocenę
    marki i tyle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: