    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: macie już tv oled?
    Date: Mon, 26 Sep 2022 09:50:13 +0200

    Dnia Sun, 25 Sep 2022 20:16:42 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > Przestałem kupować Szajsungi. Notorycznie mają wypalany OLED i na
    > dodatek czujniki wysiadają (kilka modeli) Xiaomi też ma problem z OLED.
    > Wystarczy jakaś gra ze statycznym ekranem (u mnie Ingress).
    >
    > Jeśli jednak ktoś ma ustawione szybkie wygaszanie, lub nie używa
    > telefonu gdzie ~1h jest odpalony ekran...to raczej tego nie doświadczy
    > szybko.
    >
    > Przykład? Proszsz
    > https://www.tabletowo.pl/wypalony-amoled-samsung-rek
    lamacja-serwis/

    Dajesz IMO mało wiarygodną stronę.
    Zacytuję jeden z komentarzy:

    "Co za brednie....akurat sam byłem świadkiem tej rozmowy. Pan Piotr
    zachowywał się w sposób bezczelny i arogancki wobec pracowników. Mało tego
    połowę tej rozmowy sobie wymyślił. Ja na miejscu pracownika firmy Samsung
    domagałbym się przeprosin."

    Poza tym widzę tam wiele komentarzy od osób, które piszą, iż intensywnie
    używają smartfonów i nie mają opisywanych oproblemów.

    > https://brokendigi.com/testy-wyswietlacz-oled-i-supe
    r-amoled/

    --
    Pozdrawiam.